logo
haz

Webáruház bérlés egyszerűen

menuelvalaszto
menunyil
Főoldal
menuelvalaszto
menunyil
Arculatok
menuelvalaszto
menunyil
Webshop csomagok
menuelvalaszto
menunyil
Megrendelés
menuelvalaszto
menunyil
Referenciák
menuelvalaszto
menunyil
Kapcsolat
menuelvalaszto
listanyil
listanyil
listanyil
listanyil
listanyil
listanyil
pipa

Arculatok

#23602


#6542


#8805


#7644


#7838


#4090


#4093


#2031


#4371


Mégtöbb arculat

On-line hirdetések szemben a keresőoptimalizációval

A webáruház látogatói és ezáltal vásárlói forgalmát valamilyen módon biztosítani kell, fel kell hívni az érdeklődők figyelmét a webshopra, annak termékpalettájára, akciós és speciális ajánlataira, törzsvásárlói programjára, a biztosított kedvezményekre, stb. Logikus, hogy akármilyen kedvező árakon kínálja termékeit, akármilyen jó és előnyös akciókat, kedvezményeket biztosít, ha nincs kinek átadnia az üzenetét, nem fog profitálni a webáruházból. A látogatói forgalom megszerzésének forrását azokra a lehetőségekre érdemes építeni, ahonnan elegendően nagy számú vásárlót várhatunk a webshopba. Ilyen lehetőségek természetesen az Internetes keresők, kedvelt startoldalak, közösségi oldalak, illetve minden olyan egyéb csatorna, amelyen keresztül sok-sok érdeklődő figyelmét hívhatja fel magára. Minden üzletnek fel kell építenie saját ügyfélkörét és meg kell terveznie a növekedés csatornáját. A látogatói forgalom biztosításának költségei vannak, ez a költség általában hirdetések költségeiből, illetve a különböző keresőoptimalizációs és linképítő technikák alkalmazásának díjából adódnak össze.

Az on-line hirdetésekkel azonnali eredményeket lehet elérni, azok a nap 24 órájában kontrollálhatók, folyamatos és rendkívül részletes statisztikák állnak rendelkezésre, bármikor módosíthatók, bővíthetők, szűkíthetők, leállíthatók és folytathatók. A kontroll teljes egészében az Ön kezében van! A keresőoptimalizáció egy hosszadalmasabb feladat, melynek lényege - amellett hogy webshopja kielégíti vevőinek igényeit – a keresőmotorok igényeinek is megfeleljen. A keresőoptimalizáció célja mindig pontosan meghatározható: adott kulcskifejezésekre az Ön webshopja legyen a legjobb a konkurens weboldalakhoz képest a keresőmotorok mércéivel mérve. Tehát a feladat a konkurens oldalaknál mindig egy kicsit jobb weboldal készítése és a lehetőleg kicsit nagyobb számú és/vagy jobb minőségű külső hivatkozás elérése. Aki ezt a folyamatos munkát a legeredményesebben végzi, annak jutalma igyenes látogatói forgalom.

Mind az on-line hirdetések, mind pedig a keresőoptimalizáció tekintetében szívesen állunk rendelkezésére, hogy az általunk készített webáruháza a lehető legsikeresebb lehessen! Vágjon bele, és rendelje meg webáruházát és legyen ura saját on-line üzletének is!

Tovább